Εκπαιδευτικές δραστηριότητες

Ευχές για το Πάσχα μέσα από ένα παιχνίδι δημιουργημένο σε Scratch

Το Scratch, δημιουργία του ΜΙΤ, είναι ένα προγραμματιστικό περιβάλλον που επιτρέπει στον καθένα να προγραμματίσει τις δικές του διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια, κινούμενες εικόνες (animations) και προσομοιώσεις, ενώ παράλληλα εξοικειώνεται με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού. Στο πλαίσιο του μαθήματος ΤΠΕ, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης, με αφορμή το Πάσχα, δημιούργησαν ένα παιχνίδι Λαβύρινθου, με έπαθλο μια πασχαλινή κάρτα.

Οδηγίες
Ο χρήστης οδηγεί ένα παπάκι για να βγει από ένα λαβύρινθο, χρησιμοποιώντας τα βελάκια του πληκτρολογίου. Όποτε το παπάκι αγγίζει το χρώμα των τοίχων του λαβύρινθου κινείται προς τα πίσω. Όταν αγγίξει στην έξοδο το πασχαλινό αυγό, αυτό αλλάζει όψη και εμφανίζεται μια “ζωντανή” πασχαλινή κάρτα, όπου ένα λαγουδάκι κινείται συνεχώς δεξιά-αριστερά και εύχεται “Καλό Πάσχα”.

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Καλλιόπη Καταράκη